Sunday 19 November 2017

Binary Alternativ 60 Sek Strategi


Home Strategy 60 Seconds Binær Options Strategy. En enkel 60 sekunder strategi. I denne artikkelen kommer jeg til å introdusere deg og forklare deg en enkel 60 sekunders binær alternativer strategi som jeg bruker når jeg vil ta 60 sekunder handler trinnene i denne strategien er Virkelig bare indikator jeg bruker er en volum spredningsanalys indikator og ingenting mer for indikatorer jeg bruker også det oppslukkende lysestake mønsteret Om disse to tingene VSA og engulfing Jeg beskrev dem i tidligere artikler, men jeg vil gi deg en kort oppsummering. - Rødt høyt volum i et bearish stearinlys, investorene selger tungt. - Grønt Høyt volum i et bullish lys, investerer investorene tungt. - Kjøper klimaks øverst betyr en mulig nedgang i markedet. - Selger klimaks på bunn betyr en mulig bevegelse av markedet.-Bullish Etter en reversering, bryter det nye hausse-stearinlyset den forrige bearish candle.-Bearish Etter en reversering engasjerer den nye bearish candle det forrige bullish candle. Now se på skjermen dette binær opsjonsdiagram er det tre ITM-oppsett i oppsettene er etter en reversering i motstand eller støtte I reverseringen har vi oppslukt mønstre og i volumet har det nye bearish lyset mer volum enn det forrige bullish lyset Hvis disse to tingene vil skje englufing, mer volum i revrsal stearinlys det er veldig mulig neste stearinlys for å lukke under reverseringslinjen Vi jobber i 1min diagram og utløpet av handlingene er 1 minutt 60 sekunder. Vi har samme situasjon i dette diagrammet Engulfing mønstre nær en støtte eller en motstand og det reverserte bearish lyset har mer volum enn det forrige bullish lyset. Noen ting å unngå. Hvis i reverseringen vil vi ha et oppslukt mønster med å kjøpe eller selge klimaks grønn eller rød bar i volumet det er bedre å ikke ta denne handelen. Hvis vi vil ha sterkt volum og buiyng eller selge klimaks i motstanden eller støtten er det bedre å ikke ta en 60 sekunders handel fordi tha markedet kanskje vil bevege seg uforutsigbart. Jeg p se reverseringer uten å kjøpe og selge climax. Don t overtrade og don t martingale.60 sekunder handler i binære alternativer er sikkert risikabelt fordi det er veldig vanskelig å forutsi prisen i ett minutt Det er ikke for newbies. This setup ovenfor kan gi deg solid handler hvis du følger reglene fordi det handler om menneskelig psykologi med volumet og prishandlingen, men det er fortsatt risikabelt. Mest Pålitelige 60 sekunder Strategi. Vededag 7. mai 2014 av Tim Lanoue. Jeg har sett stor interesse for originale binære alternativer 60 sekunder strategi, så jeg føler behovet for å fortsette å mate dere mer kortsiktige handelsstrategier Som du kan gjette fra tittelen, kommer dette til å bli en 60 sekunders handelsstrategi, og det er en jeg nylig kom opp med jeg har prøvd det ut i det siste og så langt ut av 750 handler har jeg hatt 77 penger, noe som er ganske bra. Nedenfor diskuterer jeg alt du trenger for å bruke denne strategien alene. Hva gjør denne strategien flott for nybegynnere handelsmenn er alt y du trenger ikke en indikator, du trenger ikke en mengde indikatorer som potensielt kan skyte opp kartleggingsløsningen. Den ene indikatoren vi trenger er MACD-glidende gjennomsnittlig konvergensdivergensindikator. Hovedfunksjonen til MACD-indikatoren er å måle momentum som er tilknyttet med trender På bildet nedenfor kan du se hvordan vi bare plasserer handler når vi har kortsiktige trender som utviklet momentum. Hvordan bruke 60 sekunders strategi. Signaliseringsprosessen med denne strategien er veldig enkel og krever bare to trinn. Det første trinnet ville være at vi trenger vår blå MACD-linje for å berøre eller krysse gjennom vår hvite MACD-linje. Dette er signalprosessen For å bekrefte dette, sørger vi for at det er et lys som korrelerer med retningen til den blå linjen. Så hvis vår blå MACD linjen krysser vår hvite MACD-linje oppover, så legger vi en CALL-handel hvis vi har et sterkt lys over det, og omvendt for PUT-trades. Recommended Time Frames, Expiry Times Trading Hours. When vi ser på e-ressurs Jeg liker å ha det på en en-times tidsramme siden dette er en binær alternativer 60 sekunders strategi Anbefalte utløpstider når du bruker denne strategien, vil være 30, 60 og 120 sekunder, det fungerer bra alle disse utløps-tider. I tillegg, når jeg bruker denne handelsstrategien jeg handler i New York trading hours. How å endre innstillinger på indikatorer on. In for å endre innstillingene til denne indikatoren til innstillingene som jeg har på diagrammet mitt må du først legge til indikatoren som kan være funnet ved å legge til indikator Når du klikker på det, blar du ned til du ser MACD og klikker på den. For å endre innstillingene nå går du til eksponentiell glidende gjennomsnitt og venstre klikker på det, velg rediger og endre det til en periode på 3 nå gå og venstre klikk på MACD i boksen og klikk på rediger Nå endre kort til 9 og lang til 20 og du er ferdig. Endre indikatorinnstillinger er relativt enkle og vil være noe du vil gjøre ofte, så det ville ikke være dårlig ide å få nytte av å endre disse Innstillinger og justering av disse strategiene, slik at de er perfekte for deg. Som alltid handelsmenn, hvis du har noen spørsmål eller kommentarer, vær så snill å la dem være under. 27 tanker om mest pålitelige 60 sekunder strategi. Tim, tidligere opp denne listen sa du handel 60 sekunder og ved hjelp av denne handelsstrategien venter jeg vanligvis ikke på lyset for å lukke fordi når det gjelder handel på kort sikt, skjer alt så fort. På hvilket tidspunkt går du inn i en 60sec-handel. Mange takk. Prøv å handle dette på USDJPY Valuta par alternativer Fredag ​​fra 3-4 pm Øst Det fungerte bra min første prøve ut av boksen Vunnet 4 av 6 handler Vil prøve denne mandagen i morgen økt, 9-12 am NY time Elsker indikatoren i MT4 Det er veldig enkelt for å se når de små stolpene peker over eller under det sakte bevegelige gjennomsnittet. Hey Antonioni, I MT4 går du til Navigator-vinduet og klikker MACD under indikatorer. Den grå tilpassede indikatorboksen åpnes Klikk på Inputs-fanen Marker verdiboksen ved siden av Fast EMA Perio d og endre den til 9. Merk deretter verdien ved siden av Slow EMA Periode og bytt den til 20. Merk deretter verdien ved siden av Signal SMA Periode og endre den til 3. Den raske EMA vises som stenger i stedet for en linje, men når små barer poke over den langsomme EMA-linjen er det et bullish signal, og når den langsomme EMA-linjen krysser over de små stolpene, er det et bearish signal samme som de to linjene i Free Stock Charts. Håper dette hjelper. Dette er en veldig nyttig indikator jeg tror Det kan til og med hjelpe med Novice 10 minutters strategi. Prøv det i morgen. Takk for at du sendte inn denne artikkelen. Tim Lanoue sier. Når du legger til MACD-indikatoren, blir eksponentielt flyttende gjennomsnitt automatisk lagt til vår kartleggingsløsning. På den måten trenger du ikke å bekymre deg for gå tilbake og redigere noe Nå for å endre de korte og lange perioder av MACD-indikatoren, bare klikk venstre over indikatornavnet, når du velger Rediger Du bør se to bokser i midten som sier kort og lang sammen med noen få o der ting Endre perioder på kort og lang tid til 9 og 20, og du vil være klar til å gå Hvis du har flere spørsmål, vær så snill å poste en annen kommentar eller send meg en epost på. Takk for din tid, og jeg håper dette hjelper deg ut. Richard Thompson sier. Jeg har prøvd å finne ut hvordan du setter kort til 9 og lang til 20 på hva som helst er det eksponentielle glidende gjennomsnittet at den blå eller den hvite jeg ikke finner noe som sier eksponentiell glidende gjennomsnittlig hvor som helst på fritt lager diagrammer Jeg en newbe jeg var fin til linjen Nå går og venstre klikker på MACD i boksen og klikker på rediger Nå bytt kort til 9 og lang til 20 og du er alt satt Jeg har et vondt i vondt, og prøver å finne ut dette, men det forvirret meg. Emily Jones sier. Jeg har et spørsmål til Michael. Jeg har sett tonnevis av anbefalinger på mange nettsteder angående din bilhandler. Jeg er klar til å begynne å handle med deg Det er også sant at hvis jeg registrerer meg hos din bilhandler, vil jeg også få det dine manuelle signaler gratis. Kan du også tilby 60 sekunder signaler. Takk så mye. Jeg er klar til å registrere deg med deg så snart du svarer. Han Emily, Takk for at du droppet av Min Auto Trader, får mye god tilbakemelding, og du kan også delta i min manuelle signaler gruppefri Jeg kan ikke levere 60 sekunder signaler, det er utfordrende, spesielt med automatisk handel Du kan registrere deg via og så snart du er ferdig med registreringen, kan du sende meg e-post til, og jeg vil også legge deg til mine manuelle signaler Gruppe uten ytterligere meglerregistrering eller en hvilken som helst type gratis, det er helt gratis For å bli med i min bilforhandler, krever jeg donasjon til en veldedighetsorganisasjon du bestemmer, men det er ikke lenger obligatorisk. Du kan bli med gratis med en av de synkroniserte meglerne jeg kan Send også en rask guide til hvordan du registrerer og handler med AT-en hvis du er interseted. Takk for kommentaren og skål til et vellykket nytt år. Mike. Tim Lanoue sier. Stort spørsmål guys. Boyd Hvis du vil ha en form for en bekreftelse da du kan vente på lyset til å lukke, men når jeg handler 60 sekunder og bruker denne handelsstrategien, venter jeg vanligvis ikke på lyset for å lukke fordi når det gjelder handel på kort sikt, skjer alt så fort. Nick Vi bruker en eksponentielt glidende gjennomsnitt som er satt til en tidsperiode på 3. Lykke til med handelsmenn og ha en flott ferie. .60 SEC binær opsjonsstrategi lønnsom logisk seksti sekund binær handel binær alfa intro. 24 2015. Binær ALPHA er en 60 andre logisk handelsmetode hvor du tar 60 SEC trading som en risikosyklus og snu hver syklus til profitt. I denne videoen vil KAZi introdusere sitt system første gang på sin YT Channel og vise deg den potensielle live 60 SEC binære alternativer trading by BINARY ALPHA method. He har vist totalt 3 syklus i denne videoen og profitt 58 under 20 M med svært lav risiko. Demonstrasjonen av live trading var show som en liten modell kontoholder. Men systemets potensial kan ha stor innvirkning på en stor konto hva han har. Ved å publisere denne introduksjonsvideoen, har han som mål å skape et stort fellesskap av binær handelsmann for å følge sin binære ALPHA-metode. Han skal dele sin Mt4-handelsmal og instruere 100 gratis. kommer også til å gi 1HR privet coaching live trading økt med ham på binær alpha system. We håper hans innsats vil hjelpe deg i din binære trading virksomhet.

No comments:

Post a Comment