Tuesday 28 November 2017

Alternativ Trading System Liste


Alternativt handelssystem - ATS. What er et alternativt handelssystem - ATS. Et alternativt handelssystem ATS er et handelssystem som ikke er regulert som en bytte, men er et spillested for å matche kjøp og salg av sine abonnenter. Alternative handelssystemer er Vokser popularitet over hele verden og står for mye av likviditeten som finnes i handelshandelen. Regulering ATS ble introdusert av SEC i 1998 og er utformet for å beskytte investorer og løse eventuelle bekymringer som oppstår fra denne typen handelssystem. Regulering ATS krever strengere rekordføring og krever mer intensiv rapportering om problemer som gjennomsiktighet når systemet når mer enn 5 av handelsvolumet for en gitt sikkerhet. BREAKING DOWN Alternative Trading System - ATS. Mange alternative handelssystemer er spesielt utviklet for å matche kjøpere og selgere som handler veldig store mengder primært profesjonelle handelsmenn og investorer Også institusjoner vil ofte bruke en ATS for å finne counterpar bånd for transaksjoner, i stedet for å handle store blokker av aksjer på normal utveksling, en praksis som kan skje markedsprisen i en bestemt retning, avhengig av en bestemt aksjens markedsverdi og handelsvolum. Eksempler på alternative handelssystemer inkluderer, men er ikke begrenset til elektroniske kommunikasjonsnettverk ECNs, kryssnettverk og call markets. Agency Streamlines Prosess for å presentere produkter og operativpilot Trading Systems. Washington, DC 2. desember 1998 Kommisjonen stemte i dag for å publisere to utgivelser som moderniserer kommisjonens regelverk i lys av den viktige rollen som teknologi og den økende konkurransen i dagens verdipapirmarkeder Utgivelsene vedtar følgende endringer. Alternative handelssystemer Kommisjonen vedtok et nytt regelverk for alternative handelssystemer Den lave teknologien har gitt nye, automatiserte markeder eller alternative handelssystemer for å utvikle disse systemene konkurrerer direkte med de mer tradisjonelle børsene, og nå står for om lag 20 av transaksjoner i Nasdaq-verdipapirer og 4 av transaksjoner i børsnoterte verdipapirer Selv om disse alternative handelssystemene er markeder, har de blitt regulert som tradisjonelle meglerforhandlere, noe som resulterer i visse regulatoriske hull. Rammen vedtatt av kommisjonen i dag integrerer bedre alternative handelssystemer i regelverket for markeder og er fleksibelt nok til å imøtekomme forretningsmålene og fordelene som tilbys av alternative handelssystemer. Regelmessig lettelse for registrerte utvekslinger Kommisjonen har også gitt lettelse til registrerte børser og NASD fra kravene til å sende alle foreslåtte regelendringer med Kommisjonen for godkjenning Regelarkiveringen hindrer i noen tilfeller utveksling og NASDs evne til effektivt å konkurrere med alternative handelssystemer og er ikke alltid nødvendig for å Kommisjonens evne til å sikre beskyttelse av investor s Reglene Kommisjonen vedtok i dag tillater utveksling å drive pilothandelssystemer i opptil to år, og å liste og handle visse nye derivater av verdipapirprodukter uten forhåndsgodkjenning fra Kommisjonen. For-profit-utvekslinger Endelig har Kommisjonen i dag klart at det vil arbeide for å imøtekomme nye eller eksisterende utvekslinger som ønsker å fungere som profittorganisasjoner Mens amerikanske børser har historisk blitt organisert som medlemskap, ikke-for-profit-selskaper, kan enkelte registrerte børser eller systemer som regner med å registrere seg som bytte, finne ut at det gjør en bedre forretningssans for å fungere som en profittorganisasjon. Korkmannen Arthur Levitt sa: Reglene som er vedtatt i dag, tar et viktig skritt mot å nå målet om å sikre den fortsatte styrken til USAs verdipapirmarked i en tid med global handel og intensivert konkurranse. representerer common sense-regulering som fortsatt sikrer investor protection. Summary of Releases vedta endringer i regelverket Ation av Alternative Trading Systems og Relief Fra SRO Rule-Filing Krav. Kommisjonen vil stemme i dag om å publisere to utgivelser Den første utgaven vedtar regler for etablering av et nytt regelverk for alternative handelssystemer Dette nye ramverket vil tillate alternative handelssystemer å velge å registrere seg som børser eller å registrere seg som meglerforhandlere og overholde tilleggskrav som er spesielt utformet for å møte deres unike rolle i markedet. Denne utgaven vedtar også en ny regel som tillater utveksling og NASD å utvikle og drive pilothandelssystemer for opp til 2 år før søknad om godkjenning av godkjenning Videre utlyser denne utgaven at Kommisjonen vil arbeide for å imøtekomme nye eller eksisterende utvekslinger som ønsker å operere som profittorganisasjoner. Kommisjonen vil også stemme om å publisere en ny utgivelse ved å vedta endringer til Regel 19b-4, som tillater registrerte verdipapirutvekslinger og NASD å liste og handle n Ew-derivater av verdipapirer uten godkjennelse fra Kommisjonen. Retningslinjer for vedtaksutgivelser. Utgivelsene moderniserer kommisjonens regelverk i lys av teknologiens viktige rolle og den økende konkurransen i dagens verdipapirmarkeder. Følgende utviklinger førte til at Kommisjonen s handlinger. Den lave teknologien har gjort det mulig å etablere markeder som konkurrerer direkte med de mer tradisjonelle børsene. Disse markedene henvises til av Kommisjonen som alternative handelssystemer. Som rapportert i Kommisjonen i april 1998 om å foreslå utgivelse, har 1 volum på disse alternative handelssystemene betydelig økt de siste årene Disse systemene står nå for rundt 20 transaksjoner i Nasdaq-verdipapirer og 4 av transaksjoner i børsnoterte verdipapir Selv om disse alternative handelssystemene er markeder, er de for tiden regulert som tradisjonelle meglerforhandlere, noe som har resultert i visse regulatoriske hull i Generelt kommer disse hullene ikke til å øke s uendelige bekymringer når et alternativt handelssystem har begrenset handel. Men når et alternativt handelssystem har betydelig volum, gir den eksisterende lovgivningsmessige tilnærmingen ikke investorene tilgang til de beste prisene, unnlater å gi et komplett revisjonsspor eller tilstrekkelig overvåking av handel på alternativ handelssystemer og skaper potensial for markedsforstyrrelser på grunn av systembrudd. I tillegg hindrer noen av de eksisterende lovkravene for registrerte børser og NASD deres evne til effektivt å konkurrere med alternative handelssystemer. Spesielt må registrerte børser og NASD oppfordre til offentlig kommentar og få Kommisjonens godkjenning av alle endringer i reglene i noen tilfeller Dette kravet kan hindre deres evne til å konkurrere og kan ikke alltid være nødvendig for å beskytte investorer. I det siste har amerikanske børser historisk blitt organisert Som medlemseide, ikke-for-profit-selskaper, noen registrerte børser eller de som vurderer å registrere seg som utvekslinger, kan oppleve at det gir bedre forretningssans for å fungere som en profittorganisasjon. Hvordan reagerer Kommisjonen. De to utgivelsene som Kommisjonen vurderer i dag, vil ta opp disse bekymringene ved. Å vedta et nytt regelverk for alternative handelssystemer som bedre integrerer disse systemene i det nasjonale markedssystemet og forbedrer investorbeskyttelsen. Dette nye regelverket fortsetter å gi alternative handelssystemer den fleksibiliteten de trenger for å innovere ved å la dem velge mellom å registrere seg som en bytte og registrere som megler - dealer. Allowing de registrerte børser og NASD til jeg utsette søker kommisjon godkjenning av lav volum pilot trading systemer i to år og ii handel nye derivater verdipapirer produkter uten kommisjon godkjenning når det er tidligere godkjente notering standarder. Allowing registrert utveksling for å fungere som for - profit bedrifter. Nytt Regulatory Framewor k for alternative handelssystemer. I kommisjonens forslag til utgivelse om regulering av markeder, publisert i april 1998, ba Kommisjonen om en ramme som ville tillate alternative handelssystemer å velge å være markedsdeltakere og registrere seg som meglerforhandler , eller å være et eget marked og registrere som en bytte. Denne tilnærmingen vil gjøre det mulig for et handelssystem å velge den rollen det ønsker å spille som en virksomhet. Etter å ha gjennomgått kommentarbokstavene, vedtar Kommisjonen det foreslåtte rammeverket med mindre endringer. Å regne med å registrere som en megler-forhandler. De fleste alternative handelssystemer som for tiden opererer, er relativt små. Hvis disse mindre systemene velger å registrere seg som meglerforhandlere, vil deres regulatoriske krav være vesentlig lik det de for øyeblikket foretar. Som registrerte meglerforhandlere, vil disse alternative tradingene Systemene vil fortsatt bli dekket av tilsynet med en av de selvregulerende organisasjonene Forutsatt en alte rnative trading system har begrenset volum, vil det bare måtte legge inn en varsel med Kommisjonen som beskriver hvordan den opererer, opprettholde et revisjonsspor og arkiver kvartalsrapporter. Under de reglene Kommisjonen vedtar i dag, alternative handelssystemer med betydelig handelsvolum og derfor har en potensielt betydelig innvirkning på markedet behov for å overholde følgende tilleggskrav. Andre handelssystemer som er registrert som meglerforhandlere, må kobles til et registrert utveksling eller NASD og offentlig vise sine best prisordrer, herunder institusjonelle ordrer for dem børsnoterte og Nasdaq-verdipapirer der de har 5 eller flere av handelsvolumet Alternative handelssystemer må også tillate medlemmene av de registrerte børsene og NASD å utføre de offentliggjorte ordrene. Bare de ordner at deltakerne i et alternativt handelssystem Velg å vise til mer enn en annen deltaker må være pub Følgelig vises delen av ordre skjult fra visning gjennom reservestørrelsesfunksjoner i alternative handelssystemer ikke nødvendigvis offentliggjort. For å overvåke virkningen av dette kravet, vil Kommisjonen imidlertid fase inn det. I utgangspunktet vil alternative handelssystemer bare måtte Offentligvis vise sine bestillinger i 50 av verdipapirene som er underlagt disse kravene. Nitti dager senere vil det offentlige displaykravet bli utvidet til resten av verdipapirene. Alternative handelssystemer vil heller ikke bli pålagt å gi tilgang til en sikkerhet før det offentlige krav er effektivt for sikkerheten. Et alternativt handelssystem med 20 eller flere handelsvolumer må også sørge for at dets automatiserte systemer oppfyller visse kapasitets-, integritets - og sikkerhetsstandarder. Dette er ment å forhindre systembrudd - og dermed forstyrrelse av markedet opplevd av noen alternative handelssystemer i perioder med tung handelsvolum. En alternativt handelssystem med 20 eller mer av handelsvolum må også avstå fra unfair avvisning av investorers tilgang til systemet. Dette kravet vil bare forby unødig diskriminering blant investorer og meglerhandlere som søker tilgang. Systemet vil være fritt til å etablere rettferdige og objektive kriterier, slik som kredittverdighet, å skille mellom potensielle deltakere. Relief for de registrerte utvekslingene og NASD. Unlike alternative handelssystemer, registrerte børser og NASD er pålagt å sende inn alle deres regelendringer for gjennomgang av Kommisjonen Dette kravet kan hindre deres evne til å konkurrere effektivt ved å bremse utviklingen av innovative handelssystemer og innføring av nye produkter I dag vedtar Kommisjonen to regler som reagerer på denne bekymringen. For det første vedtar Kommisjonen en regel som midlertidig fritar registrerte børser og NASD fra regjeringskravene slik at at de kan operere i opptil to år - pilot trad I løpet av denne toårsperioden vil pilothandelssystemet bli gjenstand for strenge volumbegrensninger. Operatøren av pilothandelssystemet må også sørge for at handelsaktiviteten på dette systemet overvåkes tilstrekkelig. Denne regelen vil forbedre registrerte børser og NASDs evne til å konkurrere med alternative handelssystemer registrert som meglerforhandlere og å bringe innovative handelssystemer til markedet. For det andre vedtar Kommisjonen en regel som skaper en strømlinet prosedyre for registrerte verdipapirutvekslinger og NASD for raskt å begynne å handle Nye derivater Securities Products Under den nye regelen, hvis et registrert børs eller NASD har eksisterende handelsregler, overvåkingsprosedyrer og noteringsstandarder som gjelder for den brede produktklassen som dekker et nytt derivat verdipapirprodukt, kan det nye produktet noteres eller handles uten Kommisjonens godkjenning. For-utbytte. Et antall utvekslinger over hele verden har demutu aliserte og nå operere som profittforetak. Utgivelsene som Kommisjonen vurderer i dag, klargjør at Kommisjonen vil arbeide for å imøtekomme, innenfor eksisterende krav til utvekslingsregistrering, børser som ønsker å operere under en proprietær struktur. Dette ville tillate alternative handelssystemer som er proprietær til å registrere seg som børser og for øyeblikket registrerte børser å konvertere til en overskuddsstruktur For eksempel har International Securities Exchange en proprietær elektronisk opsjonsutveksling nylig annonsert at den har til hensikt å registrere seg som en børs. Som alle registrerte børser, registrerte børser som opererer med En for-profitt forretningsstruktur vil ha selvregulerende forpliktelser, herunder håndheving av deltakerne i samsvar med verdipapirloven. - 1 - Securities Exchange Act Release No 39884 17. april 1998 Denne utgaven er tilgjengelig på Kommisjonens nettsted. Sist oppdatert 10 28 98. Ofte ønsket FOIA-dokument Alternativt handelssystem ATS-liste. Hva du bør vite om datafilen. Denne rapporten leveres som en PDF-fil. Rapporten inneholder navnet, navnet s under hvilken virksomhet er utført og plassering av hver nåværende fil i en Form ATS Det er ordnet alfabetisk etter alternativ handelssystemnavn. Vær oppmerksom på at per 13.03.2013 har ATS-listformatet endret. Hva du bør vite om dataene. SEC mottar innleveringer fra alternativ handel systemer i kontinuerlig grad i henhold til regelverket ATS Vi noterer oss at listen over alternative handelssystemer endres over tid Følgelig forventer tjenestemenn fra personalet å oppdatere listen som omstendighetene garanterer. For tekniske spørsmål angående nettstedet, send en e-postmelding til For Ytterligere informasjon om dataene, kontakt Tolknings - og veiledningskontoret, Divisjon for handel og marked på 202-551-5777 eller. Aktuell liste. Arkivlister.

No comments:

Post a Comment